Who says i can't be free, from all of the things that i used to be

mmmmmmm Tezza och Amandaa for just hem, ÄNTLIGEN så äckligt less på dom båda. Aja.. iallafall

Tezza kom hit idaag och vi spelade litt halo och det gick asbra och det var asnice och sen så kom 
Maik och Felix hit o då blev det att sitta o spela litt sällskapspel.. ytterst trevligt :J Fastän jag sög och tyckte det blev himla långtråkigt. hehe..heh.. Efter det så kom Amanda hit typ precis när Felix och Maik sku dra och då varte lite nostalgi snackk och jag kom på en himla massa bra gamla filmer som jag måste se :J :J :J :J
Blev helt plötsligt aspepp på långtråkig vecka nu när man har massa braiga filmer att se eheheh.

NU ska jag faktiskt sova satt jag (kanske.. :J) orkar följa med Tezza till skolan imornnnn! :D GNATT. 

ska blogga mindre oseriöst sen.. nångång.. i framtiden.. då jag orkar lägga ner mer tid på bloggen. Den e så ful. Gnatt.. igen :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0