and i wonder if i ever cross your mind

finns så mkeeeeee jag vill skriva, lägga in bilder från osvv men känns drygt när jeg endå har dom på fb liksåm.
Har iallafall hunnit med lite gbg och danmark, amanda åkte härifrån igår.....nej i förrgår -.----

Igår så jobbade jagggg sen så åkte jag till möte och efter det så blev det veterinären med Vida. Efter det gick vi till min moster och hon bjöd på pizza! Nu blir det salva på Vidas tassarna och tratt i två veckor. Hon är så söt när hon fastnar med den där tratten i saker så fort hon ska gå någonstans hihi.


Sovde bara någon timme natten till igår så igår när jag kom hem, nångång vid 5-6 skulle jag tro? Så somnade jag direkt och vaknade upp vid halv 6 - 6 imorse. Nice. haha


Nu blir det att gå på en timmes promenad med Vidis, sen äta och göra mig i ordning och sen åka iväg och jobba. PEPP. hahah, jag vet, jag är knäpp. Men jag älskar min praktik. hare göttaaaaans!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag! :)

2010-07-29 @ 07:47:28
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: d

BILDER FRÅN PRAKTIKEN!

2010-07-29 @ 13:34:51
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0