JUSTE!!!!!

JAG HAR EN BLOGG!!!!!!!!
hahah.
nej jag har faktiskt inte haft tillgång till internet men nu är jag tebaks!!!!!!! nästan.
orkar inte lägga in bilder, orkar inte skriva vad jag gjort när jag inte haft internet, orkar inte blogga.
eller jo, det orkar jag. eller gör jag....
helst av allt vill jag bara ha fredag. varför är ännu inte säkert. men längtarrr tills fredag iallfall.

jaja, tezza & tobäaasssss åkte hem igår.. (visst var det tisdag igår?)
Så nu är det ovanligt tyst i lägenheten. haha
städat rummet har jag inte heller hunnit.. Men det blev ju i stort sett städat efter att tezza packade ihop sina saker.. hehehe..

Varför är det så egentligen.. när man inte har internet så blir man helt galen och på dåligt humör för att man inte har internet, och när man väl har internet så tycker man endå bara att det är tråkigt.
jag är en väldigt negativ människa just nu känner jag.

Vida har typ hicka också. Oerhört störande.

Nu ska jag plocka undan de som ligger på golvet tänkte jag.. (kanske)

Kommentarer
Postat av: tezza

hehheheheheeh gnäll inte på mina saker :c

2010-01-14 @ 00:10:37
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0