gott nytt år alla fyllesvin

nytt år.. snart sitter man där i gungstol och stickar och bakar bullar till barnbarna och småtittar på bingolotto, halvsover när klockan börjar närma sig tio.

japp. nu är det inte länge kvar.

idag blire att åka hem igen. Tåget går nångång vid halv 5 härifrån, sen ska vi byta tåg i malmö C och sen åka hela vägen till halmstad och sen leta upp bussen och SEN... ska vi städa kom jag på.. eller ja, få bort alla hundarna löss som satt sig på möbler och sånt.. och SEN ska jag sätta mig med ett glas vin och kolla på någon vilda västern film.
näe, inte riktigt. känner mig alldeles för flummig för att blogga. hejdå

Kommentarer
Postat av: tezza

HAHAHAHAHAHAHAH WTF MELINA?????? XD

2010-01-01 @ 14:37:26
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0