tidsfördriv? yes

Namn: MELINA 
Piercingar: Naveln
Tatueringar: nää :D 
Längd: 163
Skostorlek: beror helt på skorna, 35-37
Hårfärg: mörkbrun/rött
Är du kär i någon: nej, eller är jag? :J  
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA!! :)
Tänker du på självmord: Nix 
Tycker andra att du är attraktiv: bra fråga!  
Vilket shampoo använder du: Vilket som
Vilken parfym använder du: Det jag hittar
Vad är du rädd för: mina ödlor, dom har blivit galna
Gillar du att tvätta: Nej 
Gillar du Berg-och-Dalbana: mmh lite 

Senaste...
Film du hyrde: kommer inte ihåg vad den heter 
Låten du lyssnade på: Run this town - jay z 
Låten du hade på hjärnan: -||-
Låten du laddade ner: hmmm
Personen som ringde dig: Tobias
Personen du ringde: Tove
Tv program du tittade på: Ellen 
Personen du tänkte på: nu ploppade det upp massa i huvet

För eller emot...
Långdistansförhållanden: svårt antar jag 
Utnyttja någon: inte bra :O
Teenage smoking: inte bra :j  
Köra onykter: inte bra :O

Favorit..
Mat: tacos!
Låt: olika helatin :D
Dryck: pepsi
Film: många :)

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: jaa
Gråtit över en flicka: vad menas?
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: neej
Blivit arresterad: nej :)

Antal..
Gånger du varit kär: riiktigt kär, 1
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej? vet ej
Personer från grundskolan du har kontakt med: några stycken mer eller mindre :O :D
Gånger ditt namn varit med i tidningen: nångång säkert ;O 
Ärr du har på kroppen: 4 tep

Senaste...
Bok du läste: vet inte vad den heter
Personen du fick brev av: mormor säkert :O
Personen du fick sms av: tezza
Gången hela din familj åt middag tillsammans: längesen 
Saken du köpte: för mina egna pengar, minns faktiskt inte.
Vad har du gjort idag: sovit, vaknat, sovit, ätit, hmm
Brukar du svära mycket: när jag är arg :c 
Hur tidigt stiger du upp: inte såhär tidigt iallafall
Gillar du att slåss: ja!!!!!! såklart? >_>
Är du seriös: nej inte speciellt
Vad är du allergisk mot: vet inte
Var har du ont: på mitt knä
Använder du hårspray: ibland
Favorit serie: typ roliga :] eheh

Håkan Hellström eller The Ark: ingen av dom ;O 
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen av dom
Salt eller socker: socker!
Gillar du ketchup: ja :)
Är du glad nu: ja :D
Var du glad igår: ja :D
Varför? ingen aning! 
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nepp :O
Vad dansar du till: dansa? 
Stockholm är: stort
Göteborg är: nära mitt blivande hem
Kan du sjunga: nej!
Mer värt än guld: min mamma :)
Spaghetti eller makaroner: makaroner :) 
Ett land du helst vill besöka: listan är lång

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: ja!
Sova: JA!
Ha ångest: händer väl
Skada dig själv med flit: nejj!
Ta mediciner du inte borde ta: neej
Vilja dö: men nej!
Drömma mardrömmar: jAAA! 
Drömma sexdrömmar: nej
Klä dig i svart: ibland 
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: nej
Röka: nej :) 
Ljuga: Nej :J 
Hata folk: inte hata :( 
Lita på folk: Nej

VEM :
Saknar du: hmm
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: vida? 
Vill du slå: ingen :]
Kysste dig sist: haha, oj HAHA
Vill du kittla: någon kittlig :]
Kramade du sist: min hund :] 
Vill du prata med: ja :) (vet att det där inte  var svar på frågan)
Skrek du på sist: förmodligen tobias
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: hmm
Vill du bli galet full med: hehe :J 
Gjorde dig riktigt glad senast: oj öhm..
Är vackrast på jorden: DU ÄR!!
grattis till den som orkade läsa allt.

Kommentarer
Postat av: tezza

tack.

2009-10-07 @ 10:38:21
URL: http://youmademelol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du prata med: ja :)



hahahaa

2009-10-08 @ 17:41:47
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0