hej

hejhej
hejhejhej
hejhejhejhej
hejhejhejhejhej
hejhejhejhejhejhej

Jag är trött,
Imorgon vill tezza att vi ska fara på stan. Hur ska man ta sig upp då?

Hon har försökt lära mig ett spel idag.
Det gick ju som det gick. Hon får lära mig igen imorn.

Idag har jag färgat tezzas underhår svart. Det blev mycke färg kvar så hon tog o smeta in det i mitt underhår.

I helgen är det halloween. Då blir det tjejmiddag osv. Blir nog nice.

Jag kan inte prata svenska längre. vet inte varför.
Säger fel och kommer upp med ord som inte finns helatiden.

Det var allt jag hade att skriva.
Hoppas ni känner den dystra stämningen i inlägget.

Visst är det konstigt uppdelat?

Det tycker jag.

Roligt med mellanrum.

Nu ska jag avsluta.

Hejdå hejdå hejdå hejdå hejdå.
Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0