LESS

Tänkte tvärblogga lite..eller snabb blogga eller skitsamma.

Nu börjar jag faktiskt bli LESS, vill flytta.. nunununu. Har väntat i ÅR och nu när jag vet att vi är påväg så vill jag bara få en lägenhet så att vi kan faara! ÅKA, menar jag, åka. inte fara. fan. Folk där borta kommer aldrig förstå min svenska -.- haha.
meeeeeeeh. Får vi inte lägenheten som vi nu tackat ja till så ÅKER jag och köper ett tält och drar till halmstad. helt seriöst.
men näe. nu börjar jag faktiskt bli en aning less på väntan.

Inatt vid klockan 2 så snöade det igen. stora feta flingor. Även fast jag inte gillar vintern, så var jag tvungen att dra med mig vida ut och peta på snön. intressant va?
... -.-

näe.. nääääe.. näääääääääe...... okej dags att sluta klaga. IDAg blir det att forstätta kolla på säsong 2 av one tree hill och sen ta ännu en promenad med Vida som nu för tiden sover längre än mig på mornarna? morgornana? morgonen...  äh hejdå









Kommentarer
Postat av: tezza

får jag följa med om jag betalar sovsäckarna och du tältet?

2009-11-05 @ 17:21:20
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0