TJOPALOPA

jag hoppas att det inte betyder nåt knas på nåt språk nu ^

bara för att jag nu började blogga så kommer vida och 'tassar' mig på axeln vilket betyder 'MAT, NU!!!!'
buehehehhhhhhhhh.
Det blir att åka iväg till malmö tidigt på nyårsafton och fira nyår där.
Vet inte hur länge vi ska stanna men det får jag väl seee, tar nog med mig datorn iallafall. mhhiihi

jag vet, att jag suger på att blogga. men allt står ganska still här just nu, i mitt liv och i mitt huvud. så det är väl mest därför..

jäjä videla vill ha mat

 


Kommentarer
Postat av: daniella

haha jag hade plattat håret mycket på första bilden, så man ser hur långt det verkligen var :p

och jag har inte färgat, nu har jag bara naturlig färg :)



haha faktiskt xD läskigt



och nej du är inte dålig på blogga om du gör 2 inlägg per dag :o

2009-12-29 @ 18:24:03
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/
Postat av: daniella

äsch! skriv bara vadsomhelst :D haha, jag är dålig på att skriva om intressanta saker... får idéer ibland men de glöms bort lika fort som jag kommit på dem. ...

2009-12-30 @ 01:32:43
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0