Nanana

eh mitt internet försvann ett tag där men nu e ja tebakssss,
såhär dagen efter julafton så har vi varit ute med min moster lite här o där, jag ville köpa ett nytt wiispel men eftersom det var äckligt dyrt på onoff nu så ska vi vänta tills imorn då det är rea rea rea på elgiganten :J

Vi for också förbi och stannade vid haavet idag, väldigt myyyysigt (och kallt). Det fick mig att längta till sommaren ännu mer, men det är väl bara att hålla ut antar jag heheh. tog en bild men såklart så tog jag den med mobilen och vars jag har.. minnes-korts-dator-grej-saken så man kan lägga in saker i datorn vettefan. Så.. äh..

Snön är så gott som borta här nu.. mhehe, regn har vi idag. mycket trevligt. Näehh

Nu ska jag göra något häisssss :]

Kommentarer
Postat av: tezza

snart kmr jag :J

2009-12-25 @ 18:58:59
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0