MobilBlogga.

JAG DÖR! INTE roligt att inte ha internet. Skaffar vi inte oss en dongel eller nåt snart så blir jag gaalen. Och Japp nu slösar jag pengar på mobilen och mobilBloggar.. He he he... Ikväll så ska vi till min moster och käka julmiddag.det blir nog nice. Hittills har jag mest levt på dansk ost. Hehehehe asgott. Om det gick skulle jag kunna leva på det och inget annat i resten av mitt liv. Hihi JaJa. Ska avrunda nu. Längtar tills du kommer Tezza :J det blir loligt. Hihi Hoppas alla har det bra i umee!

Kommentarer
Postat av: tezza

JAAAAAAA, SNART KOMMER JAAAAAAAG!!!!!!!!!!!

2009-12-20 @ 13:28:02
URL: http://youmademelol.blogg.se/
Postat av: ammizzzz

SLUTA SNACKA OM DIN JEFLA OST FAAAAAN VA SUR JAG BLIR :((((((

2009-12-20 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0