jahops

vi ska tydligen fara till malmö IDAG, om några timmar.
hehee om du känner mig tillräckligt braa så vet du att jag hatar ändrade planer -.-
aja.

anledningen är att mamma inte vågar ge hundarna lusmedlet nu, för att ifall dom skulle bli sjuka så kan vi inte ta oss till veterinären -.- ja hon har läst biverkningarna. borde vara förbjudet att skriva biverkningarna med så stor text att man kan se det utan förstoringsglas på förpackningarna.
jaja såååååå då äre väl ba att börja packa snart då

osociala melina funderar också på att ta med sig sitt wii dit. heheheh.

nuu ska jag kolla på tv tills klockan bli mycket och jag kommer bli på dåligt humör för att jag kommer måsta stressa. hijdO!


jag tycker inte om er^ :C ikväll ska ni utrotas

Kommentarer
Postat av: tezza

euww :(

have fun :J

2009-12-30 @ 17:14:53
URL: http://youmademelol.blogg.se/
Postat av: daniella

men vaa.. kommer det inte bli loppor överallt isf?

2009-12-31 @ 01:32:33
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0