jag ser allt när jag blundar

HELLÅ
jag har just suttit och kollat på shrek den trejde, eheheh. en av några filmer som jag kan sitta och garva ensam till.

Ödlorna har fått mat också, EN SYRSA FATTAS och nu hoppas vi att dom andra syrsona ätit upp den eller att ödlorna ätit den. Tänker inte vakna av att en syrsa kryper i mitt ansikte inatt.

Vad annars då.. ska bli storm imorn. greit. blir säkert jätteroligt att gå till elgiganten när det stormar, ohja. kanske ska fara iväg och hjälpa min moster städa ur en lokal imorgon också.. får se

Funderar på om jag ska sova eller rita.. Har lyckats vända tillbaka dygnet lite föör mycket och vaknar alldeles för tidigt på mornarna. bleh.. Har egentligen inget intressant att skriva just nu, förutom att jag ÄLSKAR mitt nya rum. yeeeeeees.. ost och mitt rum ligger högst upp på min lista just nu.


Kommentarer
Postat av: tezza

"kanske ska fara iväg och hjälpa min moster städa ur en lokal imorgon också.. får se"



åka melina, inte fara. åka :J

2009-12-26 @ 12:25:38
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0