IDAG

så flyttar vi in!
Flyttbilen kommer till våran lägenhet klockan åtta.. jag vet, det är om en kvart och vi siter fortfarande hemma hos min moster. Hon ska fara med ungarna till dagis och sen ska vi fara.

MEN vi fick vänta mer än en timme på flyttbilen hemma i umeå så nu är det deras tur heheheheheheheheh.. hehe.. heh.. he..

AMANDA!!!!!!!!!!! DOM HAR FÖRFAN DEN DÄR OSTEN HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOM VI ÅT I MALMÖ AHHHHHHHHHH KOMMER ÄTA SÅ MYCKET OST SÅ ATT JAG DÖÖR!!!!!!!!

Det var allt. hihi.
och flyttar ju in idag så nuuu blire fan ingen uppdatering. lite svårt då vi inte har internet där.. heheh..he..

okä bajbaj! :)

Kommentarer
Postat av: ammizzzz

NÄE!!!!! NÄEEEEEEEEEE!!! FAAAAAN VA SUR JAG BLIR JAG VILL OCKSÅ HA"!!!!! FIFIFANN!!!!FANNA ASSSÅ!Å!!!!!! ÅHHHHHHH

2009-12-16 @ 09:47:56
Postat av: tezza

...melina :(

2009-12-16 @ 14:39:20
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0