idaaag blire aaaav

idag åker vi till halmstad! Flyttbilarna och flyttkillarna kommer om ca en timme så jag har egentligen inte tid att sitta här. jeg må packa väskan till resan dit och sånt dära nödvändigt..

Kommer nog inte kunna uppdatera på ett tag nu. Har helt seriöst ingen aning när jag kommer att ha tillgång till internet igen, Kanske inatt, om det finns på tåget, annars kanske jag kommer in så fort jag kommer till min moster, om jag har tid. Annars blir det väl när vi har fått internet i lägenheten och det kanske dröjer några veckor >.<

Vi kommer iallafall stanna hos min mostetr fram tills på onsdagkväll eller tills på torsdagmorgon, eftersom flyttbilarna inte är framma förrän då.

yäyä, nu måste jag börjar röra på mig :J

Ha det så bra allihop här i umeå hihi
kommer sakna allihopa, och alla som jag inte hunnit träffa, vi kanske ses i sommar :J

Kommentarer
Postat av: tezza

..........

är allt jag har att säga.

..........

2009-12-14 @ 14:39:42
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0