Hellåj

heheheh, jag vill köpa zelda till wii, vi har lånat det förut av någon och dåå så spelade jag det med tommy tep 24/7 och saaaaknar det verkligen.. SÅÅ det vill jag köpa..
Så jag ska ner på stan på någon timme och kolla om jag kan hitta det för ett braa pris.. finns billigare på stan iallafall än vad det finns vid eurostop där jag var igår..
så så ser min dag ut SO FAAAAAAAAR
läskigt att jag måste ta bussen ner dit alldeles själv.. har aldrigt åkt buss här ner till stan. nu hoppas vi på att jag inte missar busshållsplatsen där jag ska av.. heheeh..

jaja nu ska jag lyfta på röven och gå ut med hundarna

Kommentarer
Postat av: tezza

läskigt :J hehehheeh

2009-12-28 @ 11:05:53
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0