bilderr

PRECIIS när jag gav upp letandet och gick in i mammas rum för att peta på vida så låg kabeln till kameran  där på golvet, mitt på golvet ba sådär.. wooh! aja
här kommer lite bilder, tog inga bilder på tågresan och sånt, ångrar det nu lite men äh vafan 


innan flytten;


tomt


lucy chillar


kartongerrrr


sötaste vida

osåå bilder från när vi kommit fram;


klääääääder kläder


detta ser man i min spegel .0


lite julstämning har vi hunnit få ocksåå! (vardagsrummet)


våran snea julgran e oxå äntligen uppee :J


luc jultomte



vida jultomte


en bit av mitt rum


en annan bit av mitt rum.. så kommer det se ut här inne tills vidare :)


luc chillar


sötaste vida


där har ni lite bilderrrr, kommer väl mer bilder på själva lägenheten och mitt rum
när allting här är klart, fortfarnde mke att göra här, ska tapetseras om och bytas golv
i köket och mammas rum, tapetseras i hallen osv.

yäyä, nu ska jag hämta lite julmust hihi :]

Kommentarer
Postat av: daniella

hahah vida xD

vilket stort rum du har! nice :)

2009-12-22 @ 12:33:11
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/
Postat av: tezza

kommer snart vettuuuu :J

2009-12-22 @ 15:44:22
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0